  • 1. Data: 2004-02-12 13:57:38
    Temat: Umowa posrednictwa sprzedazy
    Od: "mj" <c...@b...pl>

    Jestem w trakcie podpisywania umowy posrednictwa sprzedazy towarow pewnej
    firmy. W umowie mam zagwarantowana wylacznosc itd. Natomiast mam pytanie
    dotyczace wypowiedzenia umowy. Na umowie sa to trzy miesiace. Wiaze sie to z
    tym,ze po podpisaniu kilku duzych kontraktow zostane odsuniety od wspolpracy
    .
    Prosze o inofrmacje w jaki sposob moge sie zabezpieczyc przed takim zajsciem

    mj

  • 2. Data: 2004-02-16 13:06:56
    Temat: Re: Umowa posrednictwa sprzedazy
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    mj wrote:

> [...]
    > wspolpracy .
    > Prosze o inofrmacje w jaki sposob moge sie zabezpieczyc przed takim

    Nie podpisywac tych duzych kontraktow ?

    Boguslaw