    From: "Youreck" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa podpisana z firma a jej regulamin - co obowiazuje??
    Date: Fri, 13 Feb 2004 17:58:21 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@b1.lcs.net.pl

    Ponad 2 lata temu podpisalem umowe z pewna firma na mocy ktorej to firma ta
    swiadczy mi uslugi w postaci dostarczania internetu a ja place za to
    abonamnet miesieczny. Teraz o to ta firma 2 lata po podpisaniu z nia umowy
    wprowadzila jakis regulamin(w umowie nie ma wzmianki o zadnym regulaminie, a
    ni zaden regulamin nie zostal mi pokazany w momencie podpisywania), w
    ktorym to regulaminie sa duze ogranicznia.Mianowicie firma ta moze swoim
    uzytkownikom ograniczyc transfer. wprowadzic limit na ilosc pobranych danych
    i rozwiazac umowe ze skutkiem natychmiastowym jesli tylko administrator
    sieci uzna to za celowe. W umowie ktora podpisywalem niic takiego nie jest
    zawarte.Firma nie zamierza wprowadzic zadnego aneksu do umowy. Pytanie mam
    takie. Czy ten regulamin mnie obowiazuje jesli zostal wprowadzony duzo
    pozniej niz podpisalem ta umowe?