    From: "Ireneusz" <i...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa oprace kilka sztuk
    Date: Mon, 25 May 2009 19:21:42 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Witajcie,

    jest tak:
    pracuję od 5 lat, warsztat 6 osb. Pierwsza umowa na czas próby 3 miesiace,
    potem na czas okreslony 3 miesiace, teraz mam umowe na czas nieokreslony i
    generalnie nie jest mi zle, zarobki oczywiscie mogly by byc wieksze, ale dobrze
    jest tyle ile jest.
    Ale moje pytanie jest takie, bo dopiero wczoraj mi kolega powiedzial, ze u
    niego przy kazdej ewentualnej podwyżce dostaje aneks do umowy, u mnie w ciągu
    tych 5 lat miałem kilka podwyżek i za każdym razem miałem podpisywane umowy
    oprace z kolejnym numerem, tak więc mam:
    umowa na czas probny od 1.03.2004 na 3 miesiące do 30.05.2004 na kwote 1250 zł
    brutto
    umowa na czas okreslony od 1.06.2004 na 3 miesiące do 31.08.2004 na kwote 1350
    zł brutto
    umowa na czas nieokreślony od 1.09.2004 na kwote 1500 zł brutto
    umowa na czas nieokreślony od 1.09.2005 na kwote 1600 zł brutto
    umowa na czas nieokreślony od 1.03.2005 na kwote 1750 zł brutto
    umowa na czas nieokreślony od 1.10.2006 na kwote 1890 zł brutto
    umowa na czas nieokreślony od 1.02.2008 na kwote 2000 zł brutto

    i np gdybym ja chciał się zwolnić to wypowiadam tę ostatnią umowę ?
    a gdyby szef chciał mnie zwolnić ?
    teraz tak sobie myślę, że skoro tak ze mną podpisał umowy to może powinien
    mipłacić ze wszystkich umów ?
    czy iść do sądu pracy, aby "wyrwać troche kasy" ? bo tak szczerze mówiąc to
    atmosfera się pogarsza i chcę szukać innej pracy...

    czy Inspekcja Pracy może mi coś pomóc ?

    Pozdrawiam
    Irek