  • Data: 2005-03-31 12:57:27
    Temat: Umowa o dzielo z wlasnym pracodawca
    Od: "Jakub Wronski" <j...@N...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Probowalem pogooglac w tej sprawie, ale jakos nic mi nie wpadlo w oko wiec
    pytam.

    Czy zgodne z prawem jest zawarcie przeze mnie umowy o dzielo z firma, ktora
    zatrudnia mnie na zasadzie umowy o prace? Przedmiot umowy charakterem nie ma
    nic wspolnego z moim zakresem obowiazkow. Ewentualnie, jesli umowa o dzielo
    nie wchodzi w tej sytuacji w rachube - jaka jest mozliwa inna forma, jesli
    przedmiotem jest cos majace znamiona dziela (projekt graficzny strony
    internetowej)? Rownolegle bedzie podpisana osobna umowa o przeniesienie praw
    majatkowych do jej przedmiotu, jesli to ma jakies znaczenie.

    Z gory dziekuje za porade i pozdrawiam,
    Jakub Wronski