  • 1. Data: 2002-09-01 19:34:31
    Temat: Umowa o dzieło - a ZUS ????????????
    Od: p...@p...onet.pl

    Dostałem ofertę zatrudnienia w firmie na podstawie um.o dzieło, chaiałbym się
    zapytać jakie będzie to miało konsekwencje w odniesieniu do opłacania składek
    ZUS itp.

  • 2. Data: 2002-09-01 19:49:20
    Temat: Re: Umowa o dzieło - a ZUS ????????????
    Od: Tomasz Slaski <t...@s...pl.invalid>

    Użytkownik p...@p...onet.pl napisał:
    > Dostałem ofertę zatrudnienia w firmie na podstawie um.o dzieło, chaiałbym się
    > zapytać jakie będzie to miało konsekwencje w odniesieniu do opłacania składek
    > ZUS itp.

    Coś mi się kołacze, ze zwolnione z oplacenia skladek na ZUS sa chyba
    tylko umowy o dzielo ze studentami.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-09-01 19:59:57
    Od: p...@p...onet.pl

    O widzisz to istotne gdyby Ci sie przykołatało coś więcej daj ringa na nr 0-505
    863 673 a ja oddzwonię.

    Dominik Spałek

    Z góry bardzo serdecznie dziękuję

  • 4. Data: 2002-09-02 15:14:09
    Od: "bramka" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    się
    > zapytać jakie będzie to miało konsekwencje w odniesieniu do opłacania

    Z tego co wiem w przypadku um. o dzieło, pracodawca nie płaci żadnych
    składek ZUS,
    jedynie podatek dochodowy.
    b.