    From: Xorock <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa na internet+tv - problem
    Date: Fri, 11 Nov 2005 15:13:44 +0100

    Witam.
    Rok temu podpisywałem na promocyjnych warunkach (podłączenie 1zł, brak
    opłaty aktywacyjnej) umowę na 12 miesięcy z siecią Multimedia.
    W umowie internet kosztował 69,99** (** cena brutto, gwarantowana przez
    12 miesięcy - odpowiedni zapis w umowie). Po drodze zmienił się podatek
    na 22%. Ponieważ nie otrzymałem żadnej informacji o zmianie cen, nie
    dostałem też faktury zignorowałem podwyższony podatek płacać dalej
    normalną cenę i tak do dnia dzisiejszego. Teraz rozwiązałem umowę i chcą
    oczywiście żebym dopłacił im zaległą (różnicę) kwotę (bez odsetek).
    Muszę czy nie muszę to zrobić?

    Nie mam kilku faktur (nie raczyli przysłać) więc nie mogę odliczyć na
    koniec roku podatku. Nie otrzymałem informacji o zmianach w cenniku lub
    regulaminie. Gdybym nie zgdził się płacić dodatkowych 22% a tym samym
    rozwiązać umowę musiałbym zapłacić ponad 200zł realizując różnicę między
    ceną promocyjną a normalną (podpisując umowę zgadzam się na taką opłatę
    w przypadku wcześniejszego zerwania umowy). W każdym z tych wypadków tracę.

    Co radzicie?