  • 1. Data: 2006-06-15 16:39:47
    Temat: Umowa kredytowa na zakup ratalny sprzętu RTV.
    Od: "Mizar" <m...@q...pl>

    Witam,
    mam pytanie, kupiłem niedawno mini wieżę Sony na raty w pewnej sieci sklepów
    RTV i okazało się, że na mowie, którą otrzymałem w moim nazwisku jest błąd
    polegający zmieniający brzmienie mojego nazwiska.
    Czy ten fakt może być decydujący przy tym aby nie spałacać kolejnych rat ?
    wiem, brzmi to dziwnie, ale właśnie tak chciałem zrobić, bo pani ze sklepu
    wydzwania do mnie pzestraszona i prosi o podjechanie i podpisanie jakiego
    aneksu o zmienie nazwiska do umowy.
    czy moge to zignorować?

  • 2. Data: 2006-06-15 17:21:20
    Temat: Re: Umowa kredytowa na zakup ratalny sprzętu RTV.
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Mizar napisał(a):

> [...]
    > RTV i okazało się, że na mowie, którą otrzymałem w moim nazwisku jest błąd
    > polegający zmieniający brzmienie mojego nazwiska.

    Ale jest przecież PESEL, który jest niepowtarzalny a także Twój podpis na
    umowie. To do Twoich obowiązków należy sprawdzenie umowy przed podpisaniem
    czy wszystko się zgadza

    > Czy ten fakt może być decydujący przy tym aby nie spałacać kolejnych rat ?

    Chciałbyś

> [...]
    > wydzwania do mnie pzestraszona i prosi o podjechanie i podpisanie jakiego

    Nie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-06-15 20:02:59
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > wydzwania do mnie pzestraszona i prosi o podjechanie i podpisanie jakiego

    pani ze sklepu tez czlowiek a raty z ciebie i tak sciagna, wiec nie rob
    ludziom problemu i idz zalatw formalnosci