  • 1. Data: 2008-02-11 18:21:33
    Temat: Umorzenie postępowania przed rozpoczęciem rozprawy (kpk)?
    Od: t...@g...com

    Spotkałem się z umorzeniem sprawy przed jej rozpoczęciem.
    Sąd zakończył sprawę z uwagi na oczywiście niesłuszne zarzuty. Takie
    zakończenie było na pewno na wniosek strony.

    Mam pytanie jaki to artykuł kpk? W sprawie o pomówienie chciałem go
    zastosować
    i złożyc taki wniosek jeszcze przed pierwszym posiedzeniem sądu
    (przed
    posiedzeniem pojednawczym (wyznaczone na dzień jutrzejszy)). Czy ma
    znaczenie,
    iz taki wniosek ewentualnie złożyłbym po posiedzeniu pojednawczym?

    Z góru dziękuję

    Ps.
    Powtarzam post (wcześniej wysłany z niusy.onet.pl), bo jest cały czas
    niewidoczny w pl.soc.prawo na google.

  • 2. Data: 2008-02-11 20:56:51
    Temat: Re: Umorzenie postępowania przed rozpoczęciem rozprawy (kpk)? PILNE!!! Prośba o info
    Od: t...@g...com

    On 11 Lut, 20:21, t...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Z góru dziękuję
    >
    > Ps.
    > Powtarzam post (wcześniej wysłany z niusy.onet.pl), bo jest cały czas

    mógłby ktos krótko powiedzieć o jaki to może chodzić artykuł w kpk.

  • 3. Data: 2008-02-11 21:00:47
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    t...@g...com pisze:
    > mógłby ktos krótko powiedzieć o jaki to może chodzić artykuł w kpk.

    napisz wniosek o umorzenie a artykuł zostaw sądowi
    zresztą gdybyś od czasu pierwszego pytania zaczął czytać kpk, to już byś
    znalazł

    KG

  • 4. Data: 2008-02-11 23:14:29
    Od: t...@g...com

    On 11 Lut, 23:00, kam <x#k...@w...pl#x> wrote:

    > napisz wniosek o umorzenie a artykuł zostaw sądowi
    > zresztą gdybyś od czasu pierwszego pytania zaczął czytać kpk, to już byś
    > znalazł
    >
    > KG

    I nawet znalazłem, ale czy to aby na pewno to? art 339 par. 3 pkt 2
    Tylko dowcip też w tym kiedy można składać taki wniosek. czy także po
    przeprowadzeniu posiedzeia pojednawczego?

    Gdyz skoro sąd juz skierował sprawę na posiedzenie pojednawcze to
    jakby osądził zasadność prowadzenia postępowania. Tym bardziej kiedy
    juz jest prowadzone postępowania i są rozprawy to taki wniosek coraz
    mniej wydaje się zasadny. Tak sie nad tym zastanawiam. W takim razie
    czy jest jakaś ścisła granica kiedy taki wniosek należy składać, a
    kiedy juz nie?

    1.czy będzie błedem jeśli nie złożę takiego wniosku przed posiedzeniem
    pojednawczym?
    2.czy moge złożyć taki wniosek słownie na posiedzeniu pojednawczym?
    3. czy mogę zapowiedzieć na posiedzeniu pojednawczym, że złoże taki
    wniosek i wstepnnie go uzasadnić?

    I jednym zdaniem co najlepiej zrobic?

    mam zamiar zapowiedzieć na posiedzeniu pojednawczym, że złoże taki
    wniosek w ciągu 3 dni.

    Prośba o opinie.