  • 1. Data: 2008-02-11 14:56:17
    Temat: Czynsz za mieszkanie
    Od: "MH" <m...@w...pl>

    Mieszkam wraz z siostrą w mieszkaniu czynszowym czyli jak dobrze myślę po
    prostu komunalnym. Dziadek chce wykupić mieszkanie razem z nami i podarować
    je innej osobie. Czy jest gdzieś określone jaki maksymalny czynsz może na
    nas nałożyć właściciel mieszkania. W mieszkaniu są 3 pokoje o porównywalnym
    metrażu. Czy nie jest tak że każdemu domownikowi (jest ich 3) należy się po
    jednym pokoju ? Mieszkanie ma powierzchnię 48 m2.

    Dziekuje za odpowiedź i pozdrawiam.

    Marcin

  • 2. Data: 2008-02-11 15:29:41
    Temat: Re: Czynsz za mieszkanie
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MH" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o porównywalnym metrażu. Czy nie jest tak że każdemu domownikowi (jest ich
    > 3) należy się po jednym pokoju ? Mieszkanie ma powierzchnię 48 m2.

    Jakieś to mocno pokręcone...

    Własciciel mieszkania moze nałozyc czynsz jaki zechce (o ile pamietam tylko
    podwyzszanie czynszu jest jakoś regulowane) Co oznacza ze domownikom należy
    sie po pokoju? od kogo? a moze własciciel bedzie chciał wynajać studentom ?
    i umieści po trzy osoby w jednym pokoju -przecież nikt mu nie zabroni...