  • 1. Data: 2002-04-17 14:59:19
    Temat: Umorzenie odsetek w banku
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Mam następujące pytanie :
    Zawarłem z bankiem umowę prowadzenia rachunku wraz z kredytem 30 tyś. Od
    ponad roku kredyt został postawiony w stan natychmiastowej wymagalności i
    skierowany do sądu o nadanie klauzuli natychmiastowej wykonalności.
    I teraz moje pytanie : urosło mi ponad 6 tyś odsetek.Udało mi się zebrać u
    rodziny 25 tyś reszte należności głównej chcę rozłożyć na rok- dwa lata. Czy
    ktoś starał się o umorzenie odsetek ze względu na b.dramatyczną sytuacje
    rodzinną ? ( choroba strata pracy , brak majątku..)
    Proszę o pomoc bo chcą mi doliczyć za pare dni koszta zastępstwa dla ich
    radcy prawnego w wysokości 20 tyś co całkowicie pogrąży mnie.
    Ich stanowisko jest niezmienne całość należności głównej + całe odsetki na
    pół roku + koszt radcy za wysłanie jednego pisma.Chcą mnie zniszczyć a ja
    nie mam pracy!!!!!

  • 2. Data: 2002-04-17 20:32:08
    Temat: Re: Umorzenie odsetek w banku
    Od: <e...@w...pl>

    Użytkownik "muniek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodziny 25 tyś reszte należności głównej chcę rozłożyć na rok- dwa lata.

    zbierz brakujaca kwote i splac wszystko inaczej bank nieda ci spokoju

    Czy
    > ktoś starał się o umorzenie odsetek ze względu na b.dramatyczną sytuacje
    > rodzinną ? ( choroba strata pracy , brak majątku..)

    Ciezko bedzie , chyba ze znasz prezesa

    > Proszę o pomoc bo chcą mi doliczyć za pare dni koszta zastępstwa dla ich
    > radcy prawnego w wysokości 20 tyś co całkowicie pogrąży mnie.

    Jedyne co cie ratuje to oddanie pieniedzy (naleznosc plus odsetki) jesli to
    szybko zrobisz to bedziesz mogl olac tego ich radce-zdzierce

    > Ich stanowisko jest niezmienne całość należności głównej + całe odsetki na
    > pół roku + koszt radcy za wysłanie jednego pisma.

    Chciec to se moga

    Chcą mnie zniszczyć a ja
    > nie mam pracy!!!!!
    >
    > Wspolczuje

    pozdr

    Piotr

  • 3. Data: 2002-04-17 21:11:10
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

> [...]
    > pół roku + koszt radcy za wysłanie jednego pisma.Chcą mnie zniszczyć a ja

    Witam
    A moge spytać jaki to Bank? Ja jestem przedstawicielem Pekao SA i pracowałem
    przez jakiś czas w windykacji i wiem że takie przypadki były polubowne
    załatwiane, tzn, klient na piśmie deklarował że będzie spłacał określoną
    kwotę co miesiąć powiedzmy przez rok i tylko w wypadku gdy tego nie
    dotrzymywał był bezlitośnie ścigany.
    Myślę że to w dużej mierze zależy nawet od oddziały banku i od dyrektora....

    Spróbuj zrobić ugodę z dyrektorem oddziału może?

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>