  • 1. Data: 2002-04-17 13:26:06
    Temat: oprogramowanie OEM
    Od: Rom <r...@o...pl>

    Witam

    W sklepach internetowych mozna kupic oprogramowanie (np: Windows) w
    wersji BOX lub OEM. Czym sie roznia licencje w tych wersjach ? Czy jesli
    kupie Windows OEM razem z myszka, to po zmianie myszki nie bede mogl go
    juz uzywac ?

    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2002-04-17 17:21:24
    Temat: Re: oprogramowanie OEM
    Od: "Krzysztof Klosowski" <k...@m...pw.edu.pl>

> [...]
    > wersji BOX lub OEM. Czym sie roznia licencje w tych wersjach ? Czy jesli
    > kupie Windows OEM razem z myszka, to po zmianie myszki nie bede mogl go

    Spojrz na watek "Licencja OEM - jak kupic". z 6.04.2002. Mam ten sam
    problem.

    Pozdrawiam
    Krzysztof Klosowski

  • 3. Data: 2002-04-18 08:32:00
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Wed, 17 Apr 2002 15:26:06 +0200, Rom <r...@o...pl>
    napisałbył:

    >Witam
    >
    >W sklepach internetowych mozna kupic oprogramowanie (np: Windows) w
    >wersji BOX lub OEM. Czym sie roznia licencje w tych wersjach ? Czy jesli
    >kupie Windows OEM razem z myszka,

    a) nie możesz już z myszką (chyba, że myszka nie jest urz.
    peryferyjnym)

    >to po zmianie myszki nie bede mogl go
    >juz uzywac ?

    Dokładnie.