    From: Ebay <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umieszczenie szyldu na scianie wspolnej kamienicy
    Date: Tue, 11 Jul 2006 16:48:45 +0200

    Witam
    Kamienica trzy kondygnacyjna i każda kondygnacja ma innego właściciela,
    jednym z nich jestem ja. W swojej części mam lokal usługowy w którym
    prowadze działalność. Dziś firma reklamowa na ścianie zewnętrznej umieściła
    dość dużych rozmiarów szyld co spowodowało że inny współwłaściciel tej
    kamienicy zażądał żebym usunoł ów szyld, że on nie wyraża na niego zgody.
    Dodam że trzecim współwłaścicielem jest mój brat który bezproblemowo godzi
    się na ten szyld.

    Wiadomo że ściany zewnętrzne i dach jest wspólny tak więc czy jeden
    współwłaściciel może mnie zmusić do usunięcia tego szyldu gdy większość się
    na to godzi (2/3)? Czy to prawda że na umieszczenie szyldu potrzebuję
    pozwolenie z UM? Bo tym mnie straszy sąsiad.
    Będe wdzięczny za wszelkie informacje i porady.