  • 1. Data: 2002-08-16 12:56:36
    Temat: hazard on line
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    witam wszystkich i zwracam sie z pytaniem - czy Polak może grać w kasynach
    internetowych zlokalizowanych za granicą czy jest to zabronione?

    pozdrawiam
    TriBeCa

  • 2. Data: 2002-08-16 13:28:27
    Temat: Re: hazard on line
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > witam wszystkich i zwracam sie z pytaniem - czy Polak może grać w kasynach
    > internetowych zlokalizowanych za granicą czy jest to zabronione?

    Rozdzial 9 kodeksu karnego skarbowego: "Przestępstwa skarbowe i wykroczenia
    skarbowe przeciwko organizacji gier losowych, zakładów i gier na
    automatach": a tam miedzy innymi:
    Kto wbrew przepisom ustawy lub warunkom zezwolenia urządza lub prowadzi grę
    losową, zakład wzajemny lub grę na automacie, podlega karze grzywny do 720
    stawek dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 2, albo obu tym
    karom łącznie. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej uczestniczy w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym zakładzie
    wzajemnym.....

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 3. Data: 2002-08-16 13:56:10
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > karom łącznie. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej
    > Polskiej uczestniczy w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym
    Uważam, że o ile z ppenalizowaniem urządzania jest OK, o tyle penalizowanie
    korzystania jest bezsensem i zbyt daleką ingerencją Państwa w życie
    Obywateli... Ale to co ja uważam nie ma najmniejszego znaczenia - liczy się
    to co uważa Ustawodawca... dura lex sed lex

    Odwiedzaj mnie... >>> http://link.interia.pl/f1638

  • 4. Data: 2002-08-18 00:53:03
    Od: "Darek Firlej" <k...@p...pl>

    Użytkownik Piotr 'VaGla' Waglowski <v...@v...nospam.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:ajiukv$1jmc$...@n...ipartners.pl...
    (...)
    >Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej
    > Polskiej uczestniczy w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym
    zakładzie
    > wzajemnym.....

    Czyli jesli pojade na wycieczke do Las Vegas i zagram w kasynie
    to nie popelniam przestepstwa, ale jesli w tym samym kasynie
    zagram przez internet siedzac w domu to popelniam przestepstwo?

    Darek Firlej

  • 5. Data: 2002-08-19 06:29:06
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:ajiukv$1jmc$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > karom łącznie. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej
    > Polskiej uczestniczy w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym

    baaardzo dziękuję!
    btw - szukałam odpowiedzi na to pytanie na Pańskich stronach:)
    pozdrawiam

    TriBeCa

  • 6. Data: 2002-08-19 08:34:34
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > btw - szukałam odpowiedzi na to pytanie na Pańskich stronach:)
    > pozdrawiam

    Odpowiedz pochodzi z tekstu znajdujacego sie tam wlasnie :))
    http://www.vagla.pl/skrypts/bukmacher_online.htm

  • 7. Data: 2002-08-19 08:38:40
    Od: "tribeca" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:ajqaht$2339$1@news2.ipartners.pl...

    > Odpowiedz pochodzi z tekstu znajdujacego sie tam wlasnie :))
    > http://www.vagla.pl/skrypts/bukmacher_online.htm

    widać nie zawsze jest tak, że kto szuka, ten znajdzie:)))
    jeszcze raz dziękuję
    pozdrawiam
    TriBeCa

  • 8. Data: 2002-08-19 10:36:00
    Od: ":-\)" <M...@i...pl>

    > Kto wbrew przepisom ustawy
    A jakie są te przepisy ?

    lub warunkom zezwolenia urządza lub prowadzi grę
    > losową, zakład wzajemny lub grę na automacie,
    To znaczy, że nie moge grać w LOTTO ?

  • 9. Data: 2002-08-22 21:50:41
    Od: "Lukasy" <c...@d...wp.pl.sit>

    >dura lex

    ni w Polszcze, ni na Litwie...
    "Szukam i szukam,
    a tam wciaz pusto."
    cosiarz (na) wp.pl
    jak chcesz mi odpowiedzieć to usuń co trzeba z adresu(delthis.;.sit)