    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uciazliwy sasiad
    Date: 8 Apr 2003 08:38:15 +0200

    Witam !

    Mam male pytanie do kolezanek i kolegow prawnikow, a moze nie tylko.

    Wprowadzilem sie pol roku temu do mieszkania, na ktore mam umowe najmu ze
    spoldzielnia. Pod moim mieszkaniem mieszka facet, ktory jest czynnym narkomanem
    i przez te pol roku nie bylo tygodnia, zeby nie bylo w jego mieszkaniu balangi
    z glosna muzyka, rzucaniem przeklenstw, trzaskaniem mebli. Oczywiscie dzieje
    sie to wszystko w nocy. Najczesciej po 23. To jest tak jakby zamienil sobie
    dzien z noca. W ciagu dnia jest raczej cicho. Przychodzi 23, polnoc i zaczyna
    sie na calego. Sprowadza sobie towarzystwo i zabawa trwa.
    Dzwonilem do spoldzielni. Tam odpowiedzieli, ze sprawe znaja ale nic nie moga
    poradzic. Policja tez przyjezdza do niego bardzo czesto. Kilka razy rowniez na
    moja internwencje. I nic !!! Jestem niewyspany, zmeczony. Nie musze Wam
    tlumaczyc do czego moze doprowadzic taka wielomiesieczna meczarnia.
    Zastanawiamy sie z zona nad dzieckiem. Nie wyobrazam sobie co bedzie sie
    dzialo, gdy sie urodzi.

    Chce sie za to zabrac w sposob bardziej formalny, dlatego prosze Was o porade
    od czego zaczac, z czym sie musze liczyc itd. Mam nadzieje, ze dyskusja na ten
    temat przyda sie moze innym czytelnikom.

    Pozdrawiam. Zbyszek.