  • 1. Data: 2006-12-03 13:30:39
    Temat: Ubezpieczenie posagowe – sąd z PZU – średnie wynagrodzenia w PL
    Od: "cichy" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Nie jestem pewny czy to właściwa grupa, ale&#8230; spróbuję :)
    Chodzi mi o dobrze znaną sprawę, czyli o to, że PZU &#8222;troszkę&#8221;
    niekorzystnie
    dla klientów przeliczyło wartość polis posagowych. Zastanawiam się nad
    wystąpieniem na drogę sądową, ale najpierw mam pytanie do Was:
    Gdzie mogę znaleźć (najlepiej w internecie) informacje o tym ile wynosiła
    średnia miesięczna pensja w Polsce w 1987, 1991 i 2006 roku?

    Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi

    Cichy
    --
    www.cichy.foto.p9.pl &#8211; zapraszam do mojej galerii fotografii