    From: "Jurek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ubezpieczenie mieszkania - pic na wodę
    Date: Fri, 12 Dec 2008 19:24:50 +0100

    Witam.
    Będę przedłużał ubezpieczenie mieszkania w małej kamienicy (4 lokale)
    tzw. mury (zalanie, bomba, pożar, itp).
    Do tej pory ubezpieczone było na 250 tyś. I tak sobię myślę:
    - co musiałoby się stać, żeby dostać te 250 tyś odszkodawania?
    Wychodzi, że - zawalenie budynku, pożar ale to całkowity, co jeszcze?
    Przecież jak mnie zaleje, spali się pokój, dobra całe mieszkanie, to żeby
    przywrócić je
    do stanu poprzedniego (wymienić podłogi, nowy tynk, sufit, itd) nie wydam
    250 tyś.
    Jakbym zbił tynki, wszystko wymienił (pow. 70m2) szacuję to na 100 dobra 150
    tyś.
    Po co więc mi ubezpieczenie na 250 tyś?
    Ćzy to taki psychologiczny trick - pic na wodę - wstawiany klientom?
    Wyprowadzcie mnie z błędu jeśli mylę się :)
    Pozdrawiam,
    Jerzy.