  • 1. Data: 2004-03-02 09:42:56
    Temat: USTAWA O GOSPODARCE NIERUCHOMOŚCIAMI
    Od: "Bartek W" <b...@i...pl>

    Pytanko
    Ostatnio jestem na bakier z naszym ustawodawstwem i ciekawy jestem czy
    weszła juz nowelizacja ustawy o gospodarce i ewentualnie prosiłbym o jakiś
    link gdzie ją można znaleźć- poza stroną gov.pl gdzie łatwiej jest się
    przekręcić niz wejść

  • 2. Data: 2004-03-05 23:02:01
    Temat: Re: USTAWA O GOSPODARCE NIERUCHOMOŚCIAMI
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek W" napisał w wiadomości:
> [...]
    jakiś
    > link gdzie ją można znaleźć- poza stroną gov.pl gdzie łatwiej jest

    Witam
    Aktualny tekst "Ustawy o gospodarce nieruchomosciami"

    http://www.polskieustawy.com/act_index.php?logic=&dz
    ur=1997&dzup=741&SearchExp=&SearchExp2=

    A na przyszlosc:

    www.polskieustawy.com