  • 1. Data: 2004-03-02 06:39:23
    Temat: faktury wystawiane w marketach
    Od: "jan kowalski" <b...@b...net:)>

    Proszę o udzielenie informacji, czy mogą być fa Vat wystawiane dla osób
    prywatnych w marketach w ciągu trzech miesięcy za zakupiony produkt ?
    Markety: Praktiker, Obi, Castorama, Auchan takie praktyki stosują. Czyżby
    dla Media Markt istniały inne przepisy? W ubiegłym roku nie odpisałam od
    podatku rozliczając się z urzędem skarbowym 400 zł , a w tym roku stracę
    kolejną możliwość odliczenia 80 zł - kupiłam okap kuchenny pod zabudowę.
    Dałam go do zakładu aby go umieścić w szafce. Trwało to dwa tygodnie. Kiedy
    został zamontowany na miejscu było już po terminie (7 dni) nie ma mowy o
    wystawieniu fa Vat. Proszę odpowiedzieć, czy mam jakieś wyjście?

    Elka

  • 2. Data: 2004-03-02 11:16:53
    Temat: Re: faktury wystawiane w marketach
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    jan kowalski wrote:

> [...]
    > Kiedy został zamontowany na miejscu było już po terminie (7 dni) nie ma
    > mowy o wystawieniu fa Vat. Proszę odpowiedzieć, czy mam jakieś wyjście?

    Te "inne" przepisy wyinkaja z blednej interpretacji ustawy o VAT.

    Moja koncepcja na takich madrych jest:
    wystapic owystawienie RACHUNKU zgodnie z ordynacja podatkowa.
    I niech sie martwia JAK to zrobic, skoro jedynym sposobem wystawienia przez
    nich RACHUNKU jest FV.

    Boguslaw