  • Data: 2009-04-29 11:36:04
    Temat: URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PYTANIE:
    Czy można złożyć do pracodawcy wniosek lub prośbę o pisemną informację o
    wielkości mojego urlopu, dni zaległych, czyli tych do wykorzystania?
    Czy pracodawca powinien udzielić takiej informacji pisemnie?

    UZASADNIENIE:
    Nie wiem, ile dokładnie przysługuje mi dni urlopu. Nie chodzi tu o ilość dni
    za każdy miesiąc czy rok, ale o ilość dni urlopu, jaką mam do wykorzystania,
    ile tych dni się uzbierało.
    Gdy pytam pracodawcę, to ustne odpowiedzi są różne, liczba dni zmienia się.
    Uwaga, nie pytam o terminy wybierania urlopów, należnościach za
    niewykorzystane dni. Pytam jedynie, czy pracodawca zapytany pisemnie musi mi
    udzielić pisemnej odpowiedzi.

    Z góry dziękuję za wyjasnienia i pomoc
    NZSNNW