  • Data: 2004-01-01 21:47:21
    Temat: UP nie chce placic ubezpieczenia zdrowotnego
    Od: "ZielonY" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zona zarejestrowala sie w urzedzie pracy
    Bedzie otrzymywala zasilek dla bezrobotnych
    W sprawie ubezpieczenia zdrowotnego uzyskala informacje bym ja (jej
    pracujacy na etacie maz) zglosil ja do ubezpieczenia
    Moje pytania:
    - dlaczego to nie urzad bedzie oplacal ubezpieczenie zdrowotne mojej zony
    tylko ja?
    - czy w zwiazku z tym, ze zona bedzie korzystala z mojego ubezpieczenia
    wzrosnie kwota odciagana z mojej pensji?
    - jaki wplyw ma powyzsze na moje roczne rozliczenie w "picie" ?

    pozdrawiam
    ZielonY