    From: "kejdzej" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: UM nie odpowiedzial w ciagu 4 miesiecy - czy skarga pomoze?
    Date: 25 Apr 2007 21:15:37 +0200

    Zlozylem wniosek o przeksztalcenie gruntu wieczystego uzytkowania w wlasnosc i
    miala cala sprawa zakonczyc sie w ciagu 4 miesiecy (takie info na stronie www
    urzedu i taka wiadomosc uzyskalem od Urzedu Miasta). Do dzis cisza, dzwonie -
    prosze czekac, cierpliwosci, nie wiemy ile to jeszcze potrfa, ale raczej nie
    predko. Spieszy mi sie, bo chce pod hipoteke wziac te dzialke, a nie moge, bo w
    KW jest skrab panstwa jako wlasciciel. Chce zlozyc do prezydenta miasta skarge i
    niech kogos tak kopnie w dupe wkoncu co sie dzieje, bo zeby tyle czasu to trwalo
    to mnie krew zalewa. Czy taka skarga wogole moze ich jakos zmusic do dzialania?
    Przekroczyli ustalony czas odpowiedzi na moj wniosek przeciez. A nawet jakby
    jutro oddzwonili, ze wycena nieruchomosci mialaby byc, to tez potrfa jeszcze ze
    2 miesiace.