  • 1. Data: 2003-03-12 16:34:27
    Temat: Tych urzędasów to już pogięło!!
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Kumpel chciał startować w wyborach samorządowych do gminy. Jako bezpartyjny
    założył swój komitet wyborczy, a ponieważ musiał ustanowić pełnomocnika
    komitetu wyborczego poprosił mnie.
    Wybory minęły, on dostał w sumie 80 głosów, wydał z 15 zł na ksero ulotki i
    to wszystko.
    Dziś dostaję z Policji wezwanie do stawienia się w charakterze podejrzanego
    w związku z niedoręczeniem sprawozdania finansowego komitetu (art. 202j
    ordynacji).
    Czy nie można było wezwać mnie do złożenia sprawozdania tylko składać
    zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa???????? Ich chyba już całkiem
    porąbało.
    Przez taką głupotę licze na umorzenie :-))))))))))

  • 2. Data: 2003-03-12 18:14:25
    Temat: Re: Tych urzędasów to już pogięło!!
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Mrls wrote:
> [...]
    > komitetu wyborczego poprosił mnie.
    > Wybory minęły, on dostał w sumie 80 głosów, wydał z 15 zł na ksero ulotki i

    Zgodziłeś się być pełnomocnikiem więc raczej znałeś swoje obowiązki...
    Oczekujesz zaproszeń do ich wykonywania?

    KG

  • 3. Data: 2003-03-12 20:02:02
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Wed, 12 Mar 2003 17:34:27 +0100, "Mrls" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Czy nie można było wezwać mnie do złożenia sprawozdania tylko składać
    >zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa????????

    Wnioskuje, ze nie mial Pan do czynienia dotychczas
    z urzednikami przekraczajacymi uprawnienia lub
    niedopelniajacymi obowiazkow. Zapewniam Pana,
    ze wielomiesieczne boje, aby zmusic kogos do pracy
    w/g litery prawa (boje nawet udane) sa o wiele bardziej
    irytujace niz calkowicie literalne stosowanie przepisow.
    W przeciwnej sytuacji bylby Pan podobnie jak moja
    skromna osoba zwolennikiem zasady:
    "Badzmy niewolnikami prawa, abysmy mogli byc wolni."
    Cyceron (Cicero Marcus Tullius, 106-43 p.n.e.)