  • 1. Data: 2010-09-15 16:08:04
    Temat: Tut. forum, to zbiorowisko kretynów, tępaków i nieuków !
    Od: "." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dwa razy zapytałem oto samo, ale jak widać po wpisach na załączonym wątku,
    sami kretyni na tym forum występują, których jedyne na co stać, to bezowocne
    pyskowanie (pewnie przyszli członkowie PiS, albo PO):

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .soc.prawo&tid=1477577&MID=%3Ci6qo5e%24175%241%40ine
    ws.gazeta.pl%3E

  • 2. Data: 2010-09-15 18:50:02
    Od: "ziutek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .soc.prawo&tid=1477577&MID=%3Ci6qo5e%24175%241%40ine

    Ludzie czytający te posty niekoniecznie muszą być zwolennikami PiS czy PO..
    Zwyczajnie nie potrafisz czytać ze zrozumieniem co się do Ciebie pisze i
    stąd te nieporozumienia..a przypomnę, że dobry polityk powinien się wczuwać
    w słowo narodu.
    A sprawa jest naprawdę prosta - jeśli nikt nie może pomóc - czas zacząć
    szukać gdzieś indziej a nie pluć na lewo i prawo - czemu dajesz przykład. i
    jak nie nazwać tego trollingiem?

  • 3. Data: 2010-09-15 19:34:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Dwa razy zapytałem oto samo, ale jak widać po wpisach na załączonym wątku,
    > sami kretyni na tym forum występują

    A juz prawie zostales prezydentem, btw to nie jest forum.

  • 4. Data: 2010-09-15 20:20:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-15 21:34, Użytkownik Ghost napisał:

    > A juz prawie zostales prezydentem, btw to nie jest forum.

    Nie zostanie, są miejsca gdzie jest popularny wolontariat
    na rzecz jakiegoś kandydata a w przypadku wygranej on odwdzięcza
    się stanowiskami pracy. W tym przypadku zlecający proponuje
    konkretne wynagrodzenie ale tylko w przypadku własnej wygranej.
    Takie pieniądze można spokojnie zarobić gdzie indziej bez ryzyka
    które mamy w tym przypadku.