  • 1. Data: 2014-02-20 19:03:41
    Temat: Tuskowa arytmetyka 2
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Lekarstwem na kolejki w "służbie" zdrowia ma być zaproszenie
    poszkodowanych z Ukrainy do polskich szpitali.

    Coraz ciekawsze.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2014-02-20 19:52:56
    Temat: Re: Tuskowa arytmetyka 2
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 20.02.2014 19:03, sqlwiel wrote:
    > Lekarstwem na kolejki w "służbie" zdrowia ma być zaproszenie
    > poszkodowanych z Ukrainy do polskich szpitali.
    >
    > Coraz ciekawsze.

    zle rozumujesz,

    tusek nie ma lekarstwa na polskie bolaczki, bo rozwiazanie problemow w
    sluzbie zdrowia jest trudne a do tego malo widowiskowe

    obecnie trzeba sie mocno natrudzic, zeby dokonac jakiejs poprawy -
    wymyslic co zrobic z zus, nfz, sluzba zdrowia - gdzie wszystko sie
    jeszcze jakos trzyma ale powoli rozpada

    a rozpadnie sie po kadencji, tej lub kolejnej

    tymczasem tu i teraz mozna byc mistrzem litosci i leczyc ukraincow za
    nasze /a chorzy na mukowiscydoze niech zdychaja, bo nfz nie ma na leczenie/

    mozna pierdolic i klamac o bezrobociu, bo najwiecej w sprawie polskiego
    bezrobocia zrobil blair przyjmujac rzesze polakow na swoje wyspy

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 3. Data: 2014-02-20 19:57:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.02.2014 19:52, hikikomorisan pisze:

    > zle rozumujesz,

    Źle piszecie. Wynocha na politykę.

  • 4. Data: 2014-02-20 20:32:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-20 19:03, sqlwiel pisze:
    > Lekarstwem na kolejki w "służbie" zdrowia ma być zaproszenie
    > poszkodowanych z Ukrainy do polskich szpitali.

    :-) Mignął mi w tv lekarz z SORu z pewnego dużego szpitala w Lublinie co
    obiecywał wszelaką pomoc dla obywateli bratniego kraju.

    Niestety byłem kilka razy na tym SORze i wiem że tam się czeka z bólem
    po kilka godzin na oględziny lekarza o banalnym stołku do posiedzenia
    nie wspominając.
    Sorry ale trafia mnie... choć tam ludzie giną.
    U nas też giną tylko że po cichu i w zgodzie z jedynie słuszną linią ...

  • 5. Data: 2014-02-20 20:38:24
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Lekarstwem na kolejki w "służbie" zdrowia ma być zaproszenie
    > poszkodowanych z Ukrainy do polskich szpitali.
    A Ty ile masz lat, że nabierasz się na takie populistyczne brednie?
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 6. Data: 2014-02-20 20:56:46
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 20.02.2014 20:32, z wrote:

> [...]
    >
    > Niestety byłem kilka razy na tym SORze i wiem że tam się czeka z bólem
    > po kilka godzin na oględziny lekarza o banalnym stołku do posiedzenia

    Pomijasz to, ze jak przyjdzie awanturujacy sie pijany smierdzacy menel
    co se rozwalil pysk bo sie wypierdolil, to biora go pierwszego
    "ratowac". A babcia z kroplowka czeka dalej na stoleczku.

    Wiadomo, ona nie kopnie w drzwi i nie pogrozi ze da komus w ryj jak jej
    natychmiast nie rpzyjmą.

  • 7. Data: 2014-02-20 21:10:28
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-02-20 20:38, WOJO pisze:
    > A Ty ile masz lat, że nabierasz się na takie populistyczne brednie?
    > :)

    Jak to ile? Gimnazjalista przecież, bo nawet nie wie na jaką grupę pisać
    takie tematy.

  • 8. Data: 2014-02-21 03:28:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-02-20 19:03, sqlwiel pisze:
    > Lekarstwem na kolejki w "służbie" zdrowia ma być zaproszenie
    > poszkodowanych z Ukrainy do polskich szpitali.
    >
    > Coraz ciekawsze.

    Ukraińcy to zawsze byli w Polsce świętymi krowami. A jak strasznie mordy
    drą. Nie liczą się z nikim. Będąc w Polsce będą Polaka traktowali
    gorzej niż psa. Jak się pozjeżdżąją tutaj i dostaną azyl polityczny to
    my musimy spieprzać gdzieś z Polski, bo nas tu będzie za dużo, no i już
    teraz mamy problem z lekarzami i szpitalami, a póżniej to już nie ma co
    marzyć. Czy my Polacy musimy być zawsze poszkodowani, biedni? Kto nam da
    to co nam potrzebne? Nikt.
    To już nie będzie Polska tylko ukochany kraj Kwaśniewskiego i innych
    wielbicieli Ukrainy.
    Bardzo przeżywam tę wojnę na Ukrainie, solidaryzuję sie z nimi, ale
    Polski nie chcę im użyczać.

    --
    animka

  • 9. Data: 2014-02-21 09:42:32
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 20 Feb 2014 19:03:41 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Lekarstwem na kolejki w "służbie" zdrowia ma być zaproszenie
    > poszkodowanych z Ukrainy do polskich szpitali.

    NTG.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2014-02-21 19:07:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.02.2014 19:03, sqlwiel pisze:
    > Lekarstwem na kolejki w "służbie" zdrowia ma być zaproszenie
    > poszkodowanych z Ukrainy do polskich szpitali.
    >
    > Coraz ciekawsze.

    Błądzisz. Może się uda wychachmęcić jakąś kasę z
    UE na to, a i tak 40% łóżek w szpitalach jest pustych. Czyli zwiększy
    się finansowanie szpitali.

    http://blog-n-roll.pl/pl/z-jednej-strony-40-miejsc-w
    -szpitalach-jest-wolnych-z-drugiej-kolejki-chorych-r
    osn%C4%85-dlaczego#.UweVzVYesR8