  • Data: 2005-05-18 15:57:05
    Temat: Trudne! - jaki jest termin wypowiedzenia?
    Od: Piotrek <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie jaki będzie termin wypowiedzenia w przypadku umowy o pracę
    zawartej na czas określony i wypowiedzianej przeze mnie 16 maja. Wg Kodeksu
    Pracy termin jest dwutygodniowy. Art 30 par 2' mówi, że "Okres
    wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc albo ich
    wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu miesiąca"
    I teraz problem - czy pracę kończę 31 maja (ostatni dzień miesiąca) czy też
    dopiero 4 czerwca (sobota). W firmie mam dwóch radców prawnych, jeden
    trzyma się pierwszego stanowiska, a drugi - drugiego. W końcu którego dnia
    kończę pracę?
    Piotrek