eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar siedzi w naprawie gwarancyjnej drugi miesiąc... › Towar siedzi w naprawie gwarancyjnej drugi miesiąc...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Towar siedzi w naprawie gwarancyjnej drugi miesiąc...
    Date: Tue, 30 Jul 2013 15:31:18 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <kt8f77$nsn$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: opg67.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1375191079 24471 83.0.30.67 (30 Jul 2013 13:31:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Jul 2013 13:31:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:725326
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie.

    Urządzenie PDA (robi za nawigację) kupione u polskiego dystrybutora na
    fakturę VAT. Z reguły towary kupuję do dalszej odsprzedaży (działalność
    gospodarcza), jednak tym razem był to sprzęt na potrzeby własne.

    Gwarantem jest polski przedstawiciel urządzenia.
    Urządzenie się zepsuło, więc na gwarancji zostało odesłane do gwaranta.
    Siedzi tam już półtora miesiąca, a gwarant twierdzi, że czeka na części
    zamienne.

    Jest jakiś sposób na przyśpieszenie naprawy lub wymianę sprzętu?

    Dystrybutor nie jest gwarantem.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1