  • 21. Data: 2004-12-30 11:17:50
    Temat: Re: TotoLotek
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cr0lej$qno$1@inews.gazeta.pl...
    > dają
    >>

    > a co ten skrot dokladnie oznacza?
    >
    > P.

    Tak jeszcze jako dodatek to kiedyś podobno Uniwerystet Jagielloński też
    nadawał stopnie doktorskie Ph.D. (po łacinie Doctoratus in Philosophia).
    Czy ktoś może potwierdzić, bo tylko słyszałem, a nie znam dokładnie historii
    UJ.

    Potem przyszły "postempowe kumunistyczne zmiany i powiało od ZSRR" i zaczęli
    dawać np. fizykom stopień
    "doktora nauk fizycznych"
    co ich czekało z takim tytułem? nawet się nie spodziewali, bo na ogół.
    łopata, miotła, łopata, miotła,
    łopata, miotła, łopata, miotła
    łopata, miotła, łopata, miotła

    lub zmywanie szyb w Alma Service, roboty na wysokościach, czyszczenie
    kominów itp. ;-)

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 22. Data: 2005-01-04 18:51:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > bardzo delikatnie moowiac

    Toście se pogadali. Jak równy z równym.
    Tylko, że pozostali mają was za popaprańców w 80% grupowiczów trzyma was w
    kibelku;)

  • 23. Data: 2005-01-05 18:30:15
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > kibelku;)

    Widze, ze od czasu twego grasowania za partnerami w publicznych toaletach
    wszystko ci sie z kiblem kojarzy kryptohomofobie.

    Idz stad, bo tu nikt twych wymiocin-wypocin nie czyta.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 24. Data: 2005-01-06 08:44:30
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj do wygrania w Dużym Lotku wielka pula 6 mln złotych. Wszędzie
    > pełno reklam.
    >
    > raz płacimy podatek zawierając zakład (około 20%)
    > drugi raz płaci podatek od wygranej wygrywający, też chyba około 20%.
    > W ten sposób rząd zabiera prawie 50%, lub więcej, bo część od tego zysku,
    > co weźmie Totalizator i wypłaci swoim (podatki od wynagrodzeń) lub odda na
    > darowiznę.

    od razu widać żeś filozof a z rachunków pała się należy.

    pierwsze 20 % ( jeżeli wogóle aż tyle) jest od wartości kuponu.
    podatek od wygranych ( ryczałgt 10 %) od kwoty wygranej.

    W żaden sposób suma tych dwóch wartości nie osiągnie połowy wygranej
    no chyba że zakupi się zakłady za kwotę kilku milionów złotych

    macso