  • From: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: To jeszcze jedno pytanie...
    Date: Tue, 23 Apr 2002 10:54:39 +0200

    Maz chce dac darowizne na kosciol 50.000 zl.
    Ja nie chce sie zgodzic na to.
    Oczywiscie ta darowizna jest lewa, bo on tak naprawde chce zabrac szmal od
    fiskusa.
    On chce tym pomniejszyc dochod - a ja chcę aby on się ze mna podzielił
    dochodem.

    Co zrobić aby nie dopuścić do tego aby nasze wspólne pieniądze szły na
    kościół. Jesteśmy w czasie rozwodu...
    Czy jeśli sam się rozliczy i będzie tam darowizna na ten kościół - czy ja
    moge jakoś wystąpić do sądu, że ja nie chciałam aby dawał tą darowiznę...
    Pomóżcie
    Karolka