  • 1. Data: 2003-12-07 12:55:57
    Temat: "Disney - Gry Komputerowe" wkladka do GW
    Od: "Atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@go2.pl>

    Jesli ktos qpil GW a w niej byl ten krązek z "grami" to juz pewnie wie ze to
    zwykle ver demo.. ciekaw jestem czy gazeta moze tak po prostu oszukac
    wszystkich rodzicow ktorzy mysleli ze zrobia tym zaqpem swietny prezent dla
    swoich pociech a potem musieli sie gesto tlumaczyc czemu Mikolaj przynosi
    versje demonstracyjna prezentow a nie prezent.. chocby najskromniejszy ale w
    pelni funkcjonalny PREZENT a nie jego ver. DEMO..

    ps.. chcialbym aby redaktorzy GW na gwiazdke dostali tez qpe prezentow
    http://gazetaw.republika.pl/index.jpg

  • 2. Data: 2003-12-15 17:49:29
    Temat: Re: "Disney - Gry Komputerowe" wkladka do GW
    Od: <k...@i...pl>

    "Atryda"
    > potem musieli sie gesto tlumaczyc czemu Mikolaj przynosi
    > versje demonstracyjna prezentow a nie prezent.. chocby najskromniejszy ale
    > pelni funkcjonalny PREZENT a nie jego ver. DEMO..

    No wlasnie.. gdzie nalezy zglaszac przestepstwa dokonane przez sw. Mikolaja?