  • 1. Data: 2005-07-06 19:48:37
    Temat: Termin rozpatrzenia zażalenia
    Od: Kerk <k...@o...pl>

    Witam złożyłem zażalenie na postanowienie Sądu rodzinnego i tu moje
    pytanie czy jest jakiś ustawowy termin, w którym Sąd powinien rozpatrzyć
    zażalenie?
    Czy to zależy od nawału pracy tegoż?
    I jeszcze jedno, jeśli moja była wycofała sprawę to czy ja zostanę w
    jakiś sposób przez sąd powiadomiony o tym fakcie.

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2005-07-07 15:03:06
    Temat: Re: Termin rozpatrzenia zażalenia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kerk napisał(a):
    > Witam złożyłem zażalenie na postanowienie Sądu rodzinnego i tu moje
    > pytanie czy jest jakiś ustawowy termin, w którym Sąd powinien rozpatrzyć
    > zażalenie?

    Nie ma.

    > Czy to zależy od nawału pracy tegoż?

    Oczywiście.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-07-09 11:16:54
    Od: Kerk <k...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie ma.

    > Oczywiście.

    > Oczywiście.

    Czy istnieje jakaś możliwość przyspieszenia rozpatrzenia zażalenia i w
    jaki sposób to zrobić?

  • 4. Data: 2005-07-14 18:08:44
    Od: Kerk <k...@o...pl>

    Kerk napisał(a):

    Czy istnieje jakaś możliwość przyspieszenia rozpatrzenia zażalenia od
    postanowienia Sądu i w
    jaki sposób to zrobić?

  • 5. Data: 2005-07-14 18:57:17
    Od: Kerk <k...@o...pl>

    Witam

    Czy istnieje jakaś możliwość przyspieszenia rozpatrzenia zażalenia na
    postanowienia Sądu i w
    jaki sposób to zrobić?

  • 6. Data: 2005-07-14 18:59:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kerk napisał(a):
    > Witam
    >
    > Czy istnieje jakaś możliwość przyspieszenia rozpatrzenia zażalenia na
    > postanowienia Sądu i w
    > jaki sposób to zrobić?

    Zastosuj tę metodę w sądzie.

  • 7. Data: 2005-07-14 19:03:29
    Od: Kerk <k...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Zastosuj tę metodę w sądzie.

    tzn.?

  • 8. Data: 2005-07-14 19:16:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kerk napisał(a):

    > tzn.?

    Pomarudź.

  • 9. Data: 2005-07-14 19:25:03
    Od: Kerk <k...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Pomarudź.

    A gdyby tak oprócz małych złośliwości trochę konkretów do mojego pytania?

  • 10. Data: 2005-07-14 19:32:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kerk napisał(a):

    > A gdyby tak oprócz małych złośliwości trochę konkretów do mojego pytania?

    To nie żadne złośliwości, tylko czysta prawda. Zarówno co do tego że ty
    marudzisz, jak i co do tego że powineś trochę pomarudzić w sądzie.