    From: " Krzych" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Termin realizacji testamentu
    Date: Fri, 10 Feb 2006 18:11:04 +0000 (UTC)

    Witam!
    Czy mógłby ktoś mi wskazać, czy testament napisany przez ojca na kartce
    papieru ma jakąś moc oraz co trzeba zrobić aby nabrał on "wykonalnosci"? Czy
    po ilus tamm latach znaleziony testament ma jakas moc? Albo inaczej, mam
    testament ojca który przekazuje mi jakas czesc budynku ale po jego smierci
    nie chce go ujawniac aby nie konfliktowac rodziny. Jednak po jakims czasie
    chcialbym go zrealizowac czyli aby zostal wykonany. Wtedy wiec po X latach od
    smierci ojca pokazuje go wszystkim zainterosowanym i żądam aby go
    zaakceptowali krewni. Czy moje rozummowanie jest słuszne abym mógł domagać
    się tego co w testamencie? Co musze zrobić aby testament napisany przez ojca
    mial prawną moc? Okazac go w sądzie zaraz po jego śmierci? Czy mogę to zrobić
    póżniej?
    Dziękuje za wszelkie wyjasnienia.
    Pozdrawiam
    Krzych