  • 1. Data: 2007-12-07 09:13:47
    Temat: Re: Polak potrafi ......
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    andy pisze:
    > Znajomy mnie pytał i nie wiedziałem co odpowiedzieć.
    > Podobno jacyś ludzie w jego bloku, mieszkająć na najwyższym piętrze,
    > spuszczając wode z sieci ciepłowniczej (poprzez kran odpowietrznika) do
    > wanny i kąpią się.
    > Sąsiedzi zauważyli to ponieważ robią to codziennie po 12 w nocy....
    > Gdzie to zgłosić

    kąpią sie? w tej brązowej wodzie? :P

  • 2. Data: 2007-12-07 09:38:38
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > kąpią sie? w tej brązowej wodzie? :P

    może nie mają światła w łazience...

  • 3. Data: 2007-12-07 09:39:05
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > kąpią sie? w tej brązowej wodzie? :P

    No wiesz , to jest jak kąpiel w borowinie też jest brązowa, a nuż na tym
    ostanim pietrze powstanie jakies SPA

    :)

    PAbloGT

  • 4. Data: 2007-12-07 09:57:16
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > kąpią sie? w tej brązowej wodzie? :P

    No i oczywista do takiej wody dodawane są kieś zmiękczacze czy ulepszacze
    (takie fajne kuleczki przezroczyste) i sól (to mnie zawsze dziwiło).

    SOTB

  • 5. Data: 2007-12-07 11:34:25
    Od: gizmacz <g...@w...pl>

    Garvey wrote:
    > kąpią sie? w tej brązowej wodzie? :P

    Juz dawno Szwejk dowiódł, że takie żelaziste wody są bardzo zdrowe.

    g.

  • 6. Data: 2007-12-07 12:35:19
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Garvey wrote:

    > kąpią sie? w tej brązowej wodzie? :P

    To brazowe, to witaminy :)

    Jacek

  • 7. Data: 2007-12-07 12:54:34
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 7 Dec 2007 10:39:05 +0100,
    PabloGT <p...@i...pl> screamed:

    > No wiesz , to jest jak kąpiel w borowinie też jest brązowa, a nuż na tym
    > ostanim pietrze powstanie jakies SPA

    U mnie woda w kaloryferach jest biaława. A to już prawie jak kąpiel
    w mleku... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 13:53:53 user up 11548 days, 1:48, 1 user, load average: 0.75, 0.71, 0.31 ]

    Captain Hook died of jock itch.

  • 8. Data: 2007-12-07 13:38:49
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 07 Dec 2007 10:13:47 +0100, Garvey napisał(a):

    > kąpią sie? w tej brązowej wodzie? :P

    Może cedzą ją najpierw przez pieluszkę, albo chlebek, jak piracika? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 9. Data: 2007-12-07 15:25:54
    Od: Dykus <d...@S...pl>

    Witam,

    Dnia 7.12.07 (piątek), 'Kapsel' napisał(a):

    > Może cedzą ją najpierw przez pieluszkę, albo chlebek, jak piracika? :>

    Ta, i jeszcze zamiast płynu do kąpieli dodają Calgon. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.