  • Data: 2004-07-09 21:21:28
    Temat: Termin i okres wypowiedzenie stosunku pracy
    Od: "Ydgin" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Przepraszam z gory, jesli temat sie powtarza, lecz wyszukiwarka na google
    znazla ~2500 watkow na temat wypowiedzenie i niemozliwoscia jest przejzenie
    wszystkich.
    Sprawa ma sie nastepujaco. Moja mama ma staz pracy 11 lat, w ostatnim
    zakladzie pracuje od 20 sierpnia ubieglego roku, na umowe na czas
    nieokreslony. Chce teraz zlozyc wypowiedzenie. Czy powinna zlozyc je
    ostatniego dnia lipca, czy pierwszego dnia sierpnia? Jak dlugi termin
    wypowiedzenie ja obowiazuje? Problem tkwi w tym, ze chce otrzymac zasilek
    dla bezrobotnych i musi miec przepracowany rok, w okresie ostatniego
    poltorej roku. Ten rok mija wlasnie 20 sierpnia tego roku. Wypowiedzenie
    dwutygodniowe byloby zatem dosc klopotliwe...

    Jeszcze jedno pytanie. Czy pracodawca ma obowiazek udzielic urlopu w okresie
    wypowiedzenia, czy moze zdecydowac, iz wyplaci ekwiwalent?

    pozdrawiam,
    Tomasz