    From: *SPAMBOX*n...@s...slupsk.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Telekomunikacja - nie ma winnego
    Date: Thu, 17 Jul 2003 08:38:28 +0000 (UTC)

    Witajcie !

    Mam telefon poltora roku. Pare dni temu zadzwonila Pani z BOK i
    stwierdzila, ze od momentu zainstalowania telefonu, do rachunkow nie byl
    doliczany abonament telefoniczny w kwocie 35 zl. I rzeczywiscie okazalo
    sie, ze przez te poltora roku na rachunkach nie bylo pozycji abonament. Na
    dzien dzisiejszy "zaleglosci" z tytulu abonamentu wynosza 700 zl. Podczas
    rozmowy juz w siedzibie firmy pan stwierdzil, ze to, ani moja wina, ani
    ich tylko systemu ;) I zebysmy czasem nie sadzili sie z nimi, bo i tak nie
    wygramy ;) Za taki glupi tekst to juz chyba go powinni zwolnic. Ale nie to
    jest istotne. Co teraz zrobic ? Mam pracowac caly miesiac, zeby splacic te
    zalegle abonamenty ? Dodam tylko, ze rachunki zawsze placone byly w
    terminie. Nie dostalismy takze, zadnego wezwania do zaplaty z tytulu
    abonamentu. Obudzili sie po prawie 2 latach !? Co radzicie zrobic ? Po ilu
    takie faktury sie przedawniaja ?

    Pozdrawiam !