  • 11. Data: 2006-01-30 21:55:03
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Od: mIchaał <m...@o...pl>

    Kocureq wrote:
    > Jasne, ze beda chcieli wyciagnac ile sie da, podstaw do sciagania
    > abonamentu nie maja zadnych wiec na drzewo z nimi :)

    Dokładnie! Ciekawe dlaczego to wszystko przysłali zaraz jak tylko
    zgłosiliśmy, że stryjek umarł. Teraz dokładnie przeczytałem i doliczyli
    sobie rachunek za grudzień, który został zapłacony - brak mi słów.

  • 12. Data: 2006-01-30 23:02:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    mIchaał napisał(a):

    > Przez jakieś pół roku nie zamierzamy robić sprawy spadkowej. Więc chyba
    > najlepiej będzie zapłacić im ten rachunek, żeby później nie policzyli
    > nam odsetek. Wyślemy im kopie aktu zgonu i zaznaczymy tłustymi literami
    > żeby wszystko odłączyli i nie przysyłali więcej rachunków.

    Jeżeli ten abonament nie był w jakiejś zawrotnej wysokości, to TP należy
    olać i nie kontynuować z nimi żadnej korespondencji. Umowa ze zmarłym
    wygasła w dniu jego śmierci, o Jego śmierci powiadomiliście, należności
    do tego dnia zapłaciliście, więc nawet ewentualny proces (chociaż kto
    będzie procesował się o kilkanaście złotych) przegrają.

    M.

  • 13. Data: 2006-01-30 23:28:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mIchaał wrote:
> [...]
    > nam odsetek. Wyślemy im kopie aktu zgonu i zaznaczymy tłustymi literami
    > żeby wszystko odłączyli i nie przysyłali więcej rachunków.

    Wyślij im tą kserokopię.
    Tylko całość korespondencji listem poleconym.
    Żeby nie było potem, że nic nie dostali, bo ich "nie powiadomiliście".
    I trzymać ten list od tepsy jako poświadczenie, że już wiedzą.

  • 14. Data: 2006-01-31 07:56:58
    Od: mIchaał <m...@o...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    > do tego dnia zapłaciliście, więc nawet ewentualny proces (chociaż kto
    > będzie procesował się o kilkanaście złotych) przegrają.

    PANI DOROTA KAMIŃSKA - DORADCA TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ S.A. UWAŻA ŻE PO
    ŚMIERCI ABONENTA OBOWIĄZUJE OKRES MIESIĘCZNEGO WYPOWIEDZENIA. TAK MNIE
    CZŁOWIEK ZDENERWOWAŁ, ŻE ZŁOŻE NA NIĄ SKARGE. TA PANI TWIERDZI, ŻE SIĘ
    NIE ZNA NA PRAWIE I ŻE TO NIE JEJ OBOWIĄZEK SIĘ TEGO DOWIADYWAĆ. OT TAK
    ODPOWIEDZIALNA PRACA. NIE DOŚĆ ŻE KAZALI ZAPŁACIĆ ZA RACHUNEK Z TEGO
    MIESIĄCA TO POWIEDZIELI, ŻE PRZYŚLĄ JESZCZE NA NASTĘPNY MIESIĄC. NIE
    DOCIERA DO NICH, ŻE NIE MA SPADKOBIERCÓW A ZMARŁY TEGO NIE ZPŁACI. AKT
    ZGONU ICH WCALE NIE INTERESUJE.

  • 15. Data: 2006-01-31 08:06:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 31.01.2006 mIchaał <m...@o...pl> napisał/a:
    > PANI DOROTA KAMIŃSKA - DORADCA TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ S.A. UWAŻA ŻE PO
    > ŚMIERCI ABONENTA OBOWIĄZUJE OKRES MIESIĘCZNEGO WYPOWIEDZENIA. TAK MNIE
    > CZŁOWIEK ZDENERWOWAŁ, ŻE ZŁOŻE NA NIĄ SKARGE. TA PANI TWIERDZI, ŻE SIĘ

    Zrób coś innego. Napisz do jakiejś gazety a kopię poślij do regionalnego
    rzecznika prasowego tpsa. Zobaczysz jak szybko podziała.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2006-01-31 08:17:09
    Od: mIchaał <m...@o...pl>

    mIchaał wrote:
> [...]
    > MIESIĄCA TO POWIEDZIELI, ŻE PRZYŚLĄ JESZCZE NA NASTĘPNY MIESIĄC. NIE
    > DOCIERA DO NICH, ŻE NIE MA SPADKOBIERCÓW A ZMARŁY TEGO NIE ZPŁACI. AKT
    PS. OTWORZYLI LINIE TP NA RZECZ POSZKODOWANYCH W KATASTROFIE W
    KATOWICACH. JA PO TYM WSZYSTKIM UWAŻAM, ŻE ONI NIE MAJĄ SZACUNKU DO
    ŚMIERCI CZŁOWIEKA. TA ICH LINIA TP TO TYLKO ŚLICZNA REKLAMA NA ICH
    STRONIE WWW I W TELEWIZJI (NAJWAŻNIEJSZE ŻE ZA DARMO I Z DUŻYM ROZGLOSEM).

  • 17. Data: 2006-01-31 08:27:46
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu mIchaał porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > ŚMIERCI CZŁOWIEKA. TA ICH LINIA TP TO TYLKO ŚLICZNA REKLAMA NA ICH
    > STRONIE WWW I W TELEWIZJI (NAJWAŻNIEJSZE ŻE ZA DARMO I Z DUŻYM ROZGLOSEM).
    Uspokoj sie. Wylacz capslocka bo ciezko to czytac
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 18. Data: 2006-01-31 08:53:07
    Od: mIchaał <m...@o...pl>

    badzio wrote:
    > Patrze, patrze a tu mIchaał porozsypywal nastepujace haczki:

    > Uspokoj sie. Wylacz capslocka bo ciezko to czytac
    Juz mi przeszlo. Ostatecznie udalo mi sie z nimi cos wytargowac. Kazali
    zaplacic rachunki do dnia kiedy zostali powiadomieni o smierci. Abonent
    zmarl 7.01 a oni zostali powiadomieni do 20.01 (nikt nie myslal w czasie
    pogrzebu o powiadomianiu TP ośmierci). Tylko czy to zaplacic, czy raczej
    sobie darowac. Ja nie mam zadnego obowiązku wobec nich. Oni to powinni
    zrozumieć i sobie darować, ale widocznie chodzi o wycyganienie możliwie
    każdego grosza.

  • 19. Data: 2006-01-31 09:29:55
    Od: mIchaał <m...@o...pl>

    mIchaał wrote:
> [...]
    > sobie darowac. Ja nie mam zadnego obowiązku wobec nich. Oni to powinni
    > zrozumieć i sobie darować, ale widocznie chodzi o wycyganienie możliwie

    Zapomniałem zapytać. Ludzie z TP uważają DOPIERO TERAZ JAK SIĘ Z NIMI
    WYKŁÓCIŁEM, że umowa wygasa po śmierci abonenta. Tylko oni za termin
    śmierci uważają dzień, w którym zostali o tym powiadomieni czyli 20.01.
    Data zgonu to 07.01 i z telefonu nie korzystał nikt ani tydzień przed tą
    datą ani po tej dacie. Czy skoro mają akt zgonu na 07.01, czyli tego
    dnia zrywana jest umowa i nikt z tego telefonu od tego czsu nie
    korzystał to powinni sobie dać spokój. Niestety to TP S.A?

  • 20. Data: 2006-01-31 10:16:42
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 30 sty o godzinie 22:55, na pl.soc.prawo, mIchaał napisał(a):

    > Dokładnie! Ciekawe dlaczego to wszystko przysłali zaraz jak tylko
    > zgłosiliśmy, że stryjek umarł. Teraz dokładnie przeczytałem i doliczyli
    > sobie rachunek za grudzień, który został zapłacony - brak mi słów.

    Zgłoś próbę wyłudzenia przez TP, doprowadzenia do niekorzystnego
    rozporządzania mieniem do prokuratury - kopie wyślij na Bażantów ;)

    --
    Herbi
    31-01-2006 11:16:40