    From: "Tangie" <tangie@WYTNIJ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Telefon TPSA - zalzoenie linii, kwestia prawna
    Date: Fri, 18 Feb 2005 12:15:58 +0100

    Witam,

    Mam chyba troche nietypowe pytanie. Otoz czy podpierajac sie odpowiednimi
    argumentami prawnymi, mozna przyspieszyc proces zakladania telefonu, np.
    przez wyjatkowe sytuacje, kiedy telefon w domu jest niezbedny i jego brak
    moze stanowic zagrozenie dla zdrowia. Chodzi o telefoniczne pomiary jakie
    wykonuja niektore przychodnie zdrowia i szpitale (kardiologia). Jest to
    bardzo wazne. Czy w takiej wyjatkowej sytuacji, prawo przewiduje jakokolwiek
    pomoc? Wiem ze technicznie telefon moze zostac zalozony od reki jednak TPSA,
    twierdzi ze takiej mozliwosci nie ma. Telefon jest niezbedny ze wzgledu na
    stan zdrowia czlonka domu.

    z gory dziekuje za odpowiedz,
    pzdr,