  • 1. Data: 2003-01-28 20:36:56
    Temat: Tekst ostatniej nowelizacji KPK i in. ustaw
    Od: Jubei <j...@f...pl>

    Szanowni grupowicze,

    właściwie już napisałem odpowiedź na post zainteresowanego tą ustawą,
    ale może nie każdy zwróci na niego uwagę i dlatego postanowiłem
    powtórzyć jako odrębną wiadomość.

    Tekst ustawy z dnia 10 styczna 2003 o zmianie ustawy - Kodeks
    postępowania karnego, ustawy - Przepisy wprowadzające Kodeks
    postępowania karnego, ustawy o świadku koronnym oraz ustawy o ochronie
    informacji niejawnych
    podpisanej przez Prezydenta RP pod adresem:
    http://orka.sejm.gov.pl/opinie.nsf/dok?OpenAgent&182
    _u

    Jeżeli powyższe nie zadziała, to:
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/ustawy?OpenAgent&4&3
    9 i szukać pod
    pozycją nr 10

    Jeszcze nie ogłoszona.

    Ukłony dla sz. grupowiczów
    Jubei

  • 2. Data: 2003-01-28 22:00:23
    Temat: Re: Tekst ostatniej nowelizacji KPK i in. ustaw
    Od: "[ piotr sut ]" <wywal_paragrafy§§piotr23§§@§§tenbit§§.pl>

    'Jubei' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b16prf$ble$1@news.tpi.pl taką oto treść:

    | właściwie już napisałem odpowiedź na post zainteresowanego tą ustawą,
    | ale może nie każdy zwróci na niego uwagę i dlatego postanowiłem
    | powtórzyć jako odrębną wiadomość.

    THX,
    cale szczescie ze jeszcze do lipca troche czasu:-)

    ->piotr