  • 1. Data: 2019-04-02 17:42:46
    Temat: Tanie zycie w Polsce.
    Od: ń <k...@t...sie>

    Myślę, że w ramach szkoleń powinno się przejechać parę dzieci sędziów.
    Obłowią się po 100 tysi od łebka, to w końcu całe sześć pensji.
    https://slask.onet.pl/katowice-ruszyl-proces-odwolaw
    czy-skazanego-za-smiertelne-potracenie-dwoch-nastola
    tek/28r8t7m

  • 2. Data: 2019-04-02 17:52:37
    Temat: Re: Tanie zycie w Polsce.
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-02 o 17:42, ń pisze:
> [...]
    > https://slask.onet.pl/katowice-ruszyl-proces-odwolaw
    czy-skazanego-za-smiertelne-potracenie-dwoch-nastola

    A wiesz baranie czym jest nawiązka?

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-04-03 08:52:17
    Od: p...@g...com

    *9 kwietnia Sąd Okręgowy w Katowicach ogłosi wyrok w procesie apelacyjnym Arkadiusza
    O.*

    jeszcze maja tydzien na przemyslenia

  • 4. Data: 2019-04-03 08:57:50
    Od: p...@g...com

    dziwne ze zawiasy, jesli byl na lewym pasie to trudno mowic o wtargnieciu no i 3
    osoby rozjechac to troche grubo ...

    http://mikolow.naszemiasto.pl/artykul/wypadek-w-miko
    lowie-zdjecia-smiertelne-potracenie-na-pasach,431870
    0,artgal,t,id,tm.html

  • 5. Data: 2019-04-03 18:54:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >http://mikolow.naszemiasto.pl/artykul/wypadek-w-mik
    olowie-zdjecia-smiertelne-potracenie-na-pasach,43187

    Ale co - wyrok juz zapadl ?

    Zawiasy wcale nie takie dziwne, skoro kierowca trzezwy, katastrofy nie
    bylo, przejscie ma dwie strony, a tam jeszcze
    "Z początkowych informacji wynikało, że trzy młode osoby przebiegały
    przez ulicę "

    Jak jeszcze dopuszczalne tam 70, to nie wiem czy zatrzymanie bylo
    uzasadnione.

    J.

  • 6. Data: 2019-04-04 10:38:33
    Od: p...@g...com