    Date: Sun, 12 Nov 2006 23:13:59 +0100
    From: x <...@...y.z.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Taka sytuacja - czy jest szansa wygrac w sadzie.

    Hej.

    Sproboje opisac wam sytuacje, co o tym sadzicie i czy jest szansa
    wygrac/przegrac to w sadzie.

    Jakis czas temu pozyczylem znajomemu kilkanascie tysiecy zlotych, byl w
    trudnej sytuacji, bezrobotny itp itd. Oczywiscie wszystko odbylo sie bez
    umowy, dostal pieniadze przelewem (na splate dlugow i takie tam), po
    czym zdecydowal mi sie szybko oddac pieniadze - przelew na moje konto -
    (pomniejszone o okolo tysiac zlotych na jakiestam costam, nie pamietam
    nawet). Cala sytuacja miala miejsce na poczatku roku. Ostatnio
    dowiedzialem sie (bylem za granica w tym czasie), ze gosciu wydzwania do
    moich rodzciow i jest wezwanie na policji jakobym pozyczyl od niego
    pieniadze i nie oddal i tak dalej.

    Czy grozi mi cos? Czy moze wygrac sprawe? I tak dalej.

    Nie chcialbym isc do wiezienia czy cos, bo pieniedzy "oddac" nie
    zamierzam rzecz jasna.

    Pozdrawiam, Jakobin.