  • 1. Data: 2006-01-13 06:10:20
    Temat: prośba do sądu
    Od: "Elwis" <h...@r...com.pl>

    Witam.
    W maju 2005 zrobiono mi sesję zdjęciową 120/70km/h, w sierpniu(!) mnie
    wezwano na komisariat. Z policjantem, do którego zostałem wezwany nie
    dogadałem się co do kwoty, on chciał 500 a ja 400 zgodnie z widełkami w
    cenniku :-) Odmówiłem zeznań i sprawa trafiła do SG gdzie zaocznie przyznano
    mi pokutę w wysokości 400zł i zwolniono z kosztów procesu (wyrok dostałem w
    rudniu 2005). Jako że w międzyczasie stałem się szczęśliwym tatusiem moja
    sytuacja materialna się pogorszyła i te 400zł to pokaźna kwota w naszym
    budżecie domowym. Napisałem więc pismo z prośbą o rozłożenie mi kary na raty
    po 50zł tłumacząc moją sytuację finansową. Pismo wysłałem listem poleconym
    za potwierdzeniem odbioru, które to potwierdzenie po 2 dniach dostałem. I
    jak narazie cisza. Minął miesiąc a ja nie mam żadnego odzewu z Sądu. Czy
    dostanę jakąkolwiek odpowiedź na piśmie z SG??? W sumie to nawet nie wiem
    gdzie wpłacić ten mandat, bo dostałem tylko wyrok, beż żadnych namiarów na
    konto, bez druku przelewu. Co o tym sądzicie?? Jak się mam zachować w tej
    sytuacji??

    --
    Pozdrowaśki
    Elwis

  • 2. Data: 2006-01-13 07:59:47
    Temat: Re: prośba do sądu
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Elwis" <h...@r...com.pl>

    > Jak się mam zachować w tej sytuacji??

    Przejdź się do tego sądu, zdobądź numer konta i zacznij spłacac po 50 zł,
    bo jak przyjdzie komornik, do zapłaty będzie już z 600.

  • 3. Data: 2006-01-13 19:03:46
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > You have one message from: "Elwis" <h...@r...com.pl>

    > Przejdź się do tego sądu, zdobądź numer konta i zacznij spłacac po 50 zł,
    > bo jak przyjdzie komornik, do zapłaty będzie już z 600.

    Hmm...a przed komornikiem od sadu nie otrzymuje sie wezwania do zaplaty ???
    Kiedys zdaje sie tak bylo i tam podawano numer konta.
    Pozdrawiam Maver