  • 1. Data: 2006-01-13 10:04:29
    Temat: Ochrona przed Komornikiem.
    Od: Olek Olowski <o...@t...pl>

    Witam,

    Mieszkam z dziewczyna. Mieszkanie wraz z wszystkim w nim jest moje. Za
    miesiac odwiedzi mnie komornik.
    W jaki sposob moge przekazac moje mienie dziewczynie?
    Czy umowa kupna/sprzedazy wystarczy? Jesli nie to w jakis sposob to zrobic?

    Pozdrawiam
    Olowski

  • 2. Data: 2006-01-13 11:18:06
    Temat: Re: Ochrona przed Komornikiem.
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witam

    moze ozen sie a potem szybko rozwiedz?
    jak masz duzo to jest ryzyko ze wszystko wezmie ona
    od pewnej sumy (dla kazdego innej) granice moralne b. miekna

    alojzy

  • 3. Data: 2006-01-13 12:23:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Olek Olowski napisał(a):
    > W jaki sposob moge przekazac moje mienie dziewczynie?
    > Czy umowa kupna/sprzedazy wystarczy?

    do spotkania z prokuratorem pewnie tak

    KG

  • 4. Data: 2006-01-13 23:00:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Olek Olowski" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > W jaki sposob moge przekazac moje mienie dziewczynie?
    > Czy umowa kupna/sprzedazy wystarczy? Jesli nie to w jakis sposob to

    To jest przestepstwo.

  • 5. Data: 2006-01-14 08:41:48

    Dnia Fri, 13 Jan 2006 11:04:29 +0100, Olek Olowski napisał(a):

> [...]
    > W jaki sposob moge przekazac moje mienie dziewczynie?
    > Czy umowa kupna/sprzedazy wystarczy? Jesli nie to w jakis sposob to zrobic?

    tak nie wolno - co do skuteczności to służebość mieszkania na np. rodziców
    rozwiązuje problem z mieszkaniem. Natomiast jak komornik i wierzyciel
    bedzie uparty to czeka cie kilka ciężkich lat niekoniecznnie wartych tej
    kwoty.

    --
    pozdrawiam,