    From: Piotr 'judash' Kostrzewa <hawat@_CUT_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TVP i...
    Date: Wed, 05 May 2004 00:36:12 +0200

    Na wstepie: Jestem czlowiekiem cieszacym sie z linuxa. Jestem jego
    zwolennikiem. Nie uzywam windows.
    Sprawa: Czy tvp nie lamie swojego statusu, czy przypadkiem nie prowadzi
    dezinformacji poprzez nieinformowanie, nie podawanie pewnych faktow.
    Co gdzie i jak: Wiadomosci i inne programy informacyjne tvp, poinformowano
    ze wirus sasser atakuje systemy xp, a nie atakuje systow windows 9x i
    milenium.
    Co mnie boli: o ile na stronie www tvp znalazla sie informacja ze systemy
    unix, linux i apple sa wolne od niebezpieczenstwa, to w tv nie bylo ani
    slowa. Podano zas radosnie niepelna informacje. W ten sposob niejako
    reklamujac starsze produkty ms.
    A ponoc, tvp ma zetelnie informowac spoleczenstwo...

    Wiem ze to swego rodzaju czepialstwo, jednak... Coraz bardziej mysle ze
    media sa niekompetentne, niedoiformowane lub celowo nie podaja pelnych
    informacji.

    Pozdrawiam.
    Piotr.