    From: "fikumiku" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TPSA, przedawnienie, próba ugodowa
    Date: Wed, 25 Jan 2006 22:34:45 +0100

    Witam,
    Może ktoś z was był w podobnej sytuacji i wie jak ją rozwiązać?

    W 2001 i w 2002 roku poszalałem z telefonami i mam do zapłacenia sporą
    łączną kwotę.
    TPSA oczywiście odłączyła mi telefon i nie świadczyła usług.

    W 2003 wyjechałem za granicę i wróciłem w 2005, okazało się że przez cały
    ten okres co miesiąc
    przysyłali mi rachunek na 35 zł tytułem abonamentu.
    Pani w Błękitnej Linii powiedziała, że zmieniali system i ktoś się pomylił
    wpisując
    datę odłączenia od systemu 2020 (zamiast 2002 - czeski błąd)

    Niedawno dostałem wezwanie do próby ugodowej, w którym TPSA żąda ode mnie
    podpisania ugody, w której zobowiązuje się do spłaty wszystkich tych
    rachunków
    po 35 zł (35 x 24 = 840 zł)

    I tu nasuwają mi się dwa pytania:

    1. Czy muszę płacić za te faktury po 35 zł kiedy nie korzystałem z usług
    tepsy bo mnie odłączyli?
    2. Czy to przypadkiem już nie uległo przedawnieniu, a jeśli tak to jak tą
    sprawę zakończyć?

    Dzięki za treściwe wypowiedzi :-)

    Pozdrawiam,
    fikumiku.