  • 1. Data: 2004-09-27 09:27:39
    Temat: TPSA i plan socjalny
    Od: "Florek" <f...@o...pl>

    Staram sie o zmiane abonamentu na pakiet socjalny TPSA, jednakze mam
    jednoczesnie podpisana umowe z Tele 2. Kiedy dzwonie do TPSA warunkiem
    uzyskania pakietu socjalnego jest zerwanie umowy z Tele 2.

    I teraz prosze spojrzcie i osadzccie, czy taki zapis Cennika Krajowych Uslug
    Telekomunikacyjnych TPSA jest zgodny z ustawami, ktore chronia konsumenta,
    czy tez moze nadaje sie to do zaskarzenia w UOKiK:

    4. W ramach planu TP socjalnego Abonenci mogą korzystać wyłącznie z usług
    Telekomunikacji Polskiej

    I tym wlasnie sianem TPSA mi sie wykreca. A moze juz spotkaliscie sie z ta
    sprawa i dysponujecie jakims doswiadczeniem? Wszelkie uwagi beda cenne w
    walce z MM - monopolistycznym molochem.

    Pozdrawiam,

    Florek

  • 2. Data: 2004-09-27 11:10:00
    Temat: Re: TPSA i plan socjalny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Florek" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    I moim zdaniem TP SA ma rację. Mogę sprzedawać chleb po 10 zł, a po 2 zł,
    jeśli obiecasz, że będziesz kupował tylko u mnie. No w końcu nie bronię Ci
    kupić za 10 zł, a to, że chcę pod pewnymi warunkami sprzedać za 2 zł, to
    inna sprawa. Z punktu widzenia klienta moim zdaniem nic nie wskórasz.

    To ewentualnie takie TELE2 mogło by się popieniaczyć z nimi, że utrudniają
    im dostęp do rynku. Z tym, że to ścigane jest na ich wniosek.

  • 3. Data: 2004-09-27 12:54:55
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <r...@g...pl> napisal(a):
> [...]
    > kupić za 10 zł, a to, że chcę pod pewnymi warunkami sprzedać za 2 zł, to
    > inna sprawa. Z punktu widzenia klienta moim zdaniem nic nie wskórasz.

    Tak, ale to nie jest piekarnia, tylko operator dominujący, a
    udostępnienie linii telefonicznej to usługa powszechna.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 4. Data: 2004-09-27 13:27:47
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

    Ci

    > Tak, ale to nie jest piekarnia, tylko operator dominujący, a
    > udostępnienie linii telefonicznej to usługa powszechna.

    Dlatego masz do wyboru kilka abonamentów. Między innymi takie gdzie możesz
    korzysać też z Tele2. Nie żebym bronił telepsa :)

    --
    Robertus

  • 5. Data: 2004-09-27 21:56:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    > Tak, ale to nie jest piekarnia, tylko operator dominujący, a
    > udostępnienie linii telefonicznej to usługa powszechna.

    No to przecież powszechnie ją udostępniają. niektórym taniej, pod pewnymi
    warunkami.

  • 6. Data: 2004-09-28 11:54:16
    Od: "marik" <k...@p...com>

> [...]
    > sprawa i dysponujecie jakims doswiadczeniem? Wszelkie uwagi beda cenne w

    U. z dnia 21 lipca 2000 r. Prawo telekomunikacyjne

    Art. 34.
    2. Operator nie może uzależniać zawarcia umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych, a także świadczenia tych usług, od:
    1) zawarcia przez użytkownika umowy o świadczenie innych usług lub nabycia
    urządzenia u określonego dostawcy,
    2) nie zawierania z innym operatorem umowy o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych,

    marik