  • 1. Data: 2003-03-04 15:38:58
    Temat: TP S.A. - przekazuje baze zastrzezonych numerow telefonow
    Od: "bezprawie.pl" <b...@b...pl>

    TP S.A. przekazla ostatnio jednej z firm zajmujacych sie windykacja dlugow
    baze danych swoich dluznikow. Stalo sie jednak tak ze znalazly sie tam pelne
    dane teleadresowe wraz zastrzezonymi numerami telefonow!!!!
    Szukamy osob, ktorych zastrzezone numery telefonow w taki wlasnie sposob
    tarfily do obcej firmy.

    Bardzo prosimy o kontakt mailem: b...@b...pl

    pozdrowienia
    bezprawie.pl

  • 2. Data: 2003-03-04 16:08:05
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Tue, 4 Mar 2003 16:38:58 +0100, "bezprawie.pl"
    <b...@b...pl> wrote:

    > TP S.A. przekazla ostatnio jednej z firm zajmujacych sie windykacja dlugow
    > baze danych swoich dluznikow. Stalo sie jednak tak ze znalazly sie tam pelne
    > dane teleadresowe wraz zastrzezonymi numerami telefonow!!!!

    przeciez skoro dluznik ktorego naleznosc zostaje sprzedana to zdaje
    sie juz nie ma umowy na uslugi telekomunikacyjne wiec i numer nie jest
    juz aktualny

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018

  • 3. Data: 2003-03-04 16:52:48
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    No i podany pewnie w formie Z-9-...... .
    JaC

  • 4. Data: 2003-03-04 17:17:25
    Od: "bezprawie.pl" <b...@b...pl>

    > przeciez skoro dluznik ktorego naleznosc zostaje sprzedana to zdaje
    > sie juz nie ma umowy na uslugi telekomunikacyjne wiec i numer nie jest
    > juz aktualny

    niestety sa to aktualni klienci TP S.A. a takze tacy ktorzy maja zaplacone
    rachunki o ktore upomina sie ta firma

    pozdrowienia
    bezprawie.pl

  • 5. Data: 2003-03-04 17:28:14
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "bezprawie.pl" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pelne
    > dane teleadresowe wraz zastrzezonymi numerami telefonow!!!!

    I co ? zastrzezenie numeru polega na nie umieszczeniu go w ogólnie dostępnym
    spisie telefonów. Natomiast nie oznacza ze firma nie bedzie windykowac
    naleznosci od osob majacych zastrzezony numer.

    HaNkA

  • 6. Data: 2003-03-04 17:46:46
    Od: "bezprawie.pl" <b...@b...pl>

> [...]
    > spisie telefonów. Natomiast nie oznacza ze firma nie bedzie windykowac
    > naleznosci od osob majacych zastrzezony numer.

    oczywiscie ze bedzie

    ale firma nie ma prawa przekazwyac zastrzezonych numerow telefonow innej
    firmie ktorej zleca windykacje

    pozdrowienia

  • 7. Data: 2003-03-04 20:20:17
    Od: Remi Schleicher <r...@p...net>

    According to proofs derived us by Imperial Secret Inteligence Services
    it is widely known that a being claiming to be <f*ed anonymous> tried to
    influence us its Rebel propaganda:

    > oczywiscie ze bedzie

    Ergo: w/g regulaminu TPSA świadczenie zostało spełnione.

    > ale firma nie ma prawa przekazwyac zastrzezonych numerow telefonow innej
    > firmie ktorej zleca windykacje

    Jaśnie panu anonimowi radzę ze zrozumieniem przeczytać Ustawę o ochronie
    danych osobowych w szczególności: art. 23 par. 1.5 i par. 4.2.
    Poza tym uprasza się o niezwłoczne zakończenie bredzenia.

    Ceterum censeo hostem #D5D84B2E delendum esse

    --
    Pozdrowienia z Wrocławia - Remi ,,Virous'' Schleicher
    e-mail: r...@p...net, http://www.faq.telefonia.prv.pl

  • 8. Data: 2003-03-04 21:45:10
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Remi Schleicher <r...@p...net> napisał:

    > Ceterum censeo hostem #D5D84B2E delendum esse

    W jaki sposób to się roszyfrowuje?
    --
    Olek =============================
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 9. Data: 2003-03-04 23:29:24
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    o to moze i mnie sprzedali....

  • 10. Data: 2003-03-05 00:06:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Jaśnie panu anonimowi radzę ze zrozumieniem przeczytać Ustawę o ochronie
    | danych osobowych w szczególności: art. 23 par. 1.5 i par. 4.2.

    Obawiam się, że całkowicie nie masz racji.

    Po pierwsze powołany przez Ciebie artykuł ustawy sprawy się w ogóle nie
    tyczy. Do dochodzenia roszczeń i windykacji należności numer telefonu nikomu
    nie jest do niczego potrzebny. Wystarczyłoby, że przekazaliby nazwisko,
    imię, adres. Tak więc przekazanie numeru telefonu jest przekroczeniem tej
    ustawy. Taki czyn stanowi przestępstwo określone w art. 51 tej ustawy.

    Po drugie zastosowanie w tym wypadku ma Regulamin świadczenia usług
    telefonicznych o charakterze powszechnym przez TP SA. Ja opieram się w tym
    przedmiocie na tekście z książki telefonicznej. Jeśli nie uległ on w
    ostatnim okresie zmianom, to z par. 6.2 wynika: "Abonent może nieodpłatnie
    zastrzec, aby jego dane określone w ust. 1 (nazwa abonenta, adres i numer
    jego urządzenia abonenckiego) nie były publikowane i podawane przez TP SA do
    wiadomości innych osób (zastrzeżenie numeru). Z tego wynika, że w
    szczególności nie można tych danych podawać innym podmiotom. Oczywiście w
    celu windykacji można podać nazwę i adres, ale połączenie tej informacji z
    numerem abonenta narusza powołany paragraf.

    Naruszenie powyższego uprawnienia powoduje - w mojej ocenie -
    odpowiedzialność karno-finansową TP SA opisaną w art. 124.1.13) Ustawy Prawo
    Telekomunikacyjne. Zagrożone to jest karą pieniężną w wysokości do 3%
    rocznego przychodu nakładaną na TP SA oraz karą w wysokości 300%
    wynagrodzenia miesięcznego dla kierownika jednostki. Uważam, że regulamin
    świadczenia usług przeze mnie zacytowany jest ofertą określającą ramowe
    warunki umów, o której mowa w powołanym przeze mnie przepisie.

    Niezależnie od powyższego, osobie której prawo naruszono przysługuje
    roszczenie o naprawę szkody na warunkach ogólnych wynikających z przepisów
    prawa cywilnego.