  • Data: 2004-06-22 12:32:43
    Temat: TAXI!!!!pytanie
    Od: "Grzesiek B." <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zamowilem taksowke z rumi do gdyni , trasa 11 km taksiarza przy wsiadaniu
    spytalem ile bedzi edo gdyni - on powiedzial- ze 11 zl za km, no i
    pojechalismy, na miejscu okazalo sie ze do zaplaty mam 55zl razem ze znizka
    10%- (na telefon):)
    no i pojechalismy na policje bo powiedzialem ze tyle mu nie
    zaplace,policjant stwierdzi ze nie moze zanegowac paragonu z kasy
    fiskalenej- sprawa poszla do sadu grodzkiego.
    taksowkarz nei umial wytlumaczyc dlaczeko tak duzo mam pplacic , dopiero na
    policji zauwazylismy ze wlaczyl 4ta taryfe - ( mial do tego prawo bo
    przejezdzalismy przez granice gmiyny, chociaz zazwyczaj nie stosuje sie tej
    taryfy w trojmiescie i okolicach).
    taksowkarz dopiero na policji tlumaczy wysokosc rachunku 4ta taryfa- a
    wczesniej ani slowa o niej nie wspomnial.

    moje pyatnie - kto tu ma racje - czy moja umowa (slowna ) z taksowkjarzem ma
    jakiekolwiek znaczenie( mam 2och swiadkow)?
    pozdrawiam