eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoT. Lis porównał K. Pawłowicz do psa (2016) - jest prawomocny wyrok (2019) [zaoczny SO i apelacja po terminie] › T. Lis porównał K. Pawłowicz do psa (2016) - jest prawomocny wyrok (2019) [zaoczny SO i apelacja po terminie]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: T. Lis porównał K. Pawłowicz do psa (2016) - jest prawomocny wyrok (2019)
    [zaoczny SO i apelacja po terminie]
    Date: Wed, 27 Feb 2019 20:04:45 +0100 (CET)

    https://fakty.interia.pl/polska/news-t-lis-porownal-
    k-pawlowicz-do-psa-zapadal-prawomocny-wyrok,nId,2858
    125
> [...]
    > "Bulterierka Prezesa", który ukazał się w kwietniu 2016 r. w Newsweek
    > Polska - poinformowała Pawłowicz w środę na Twitterze. [...]
    > Chodzi o tekst, który ukazał się w Newsweeku 18 kwietnia 2016 r. [...]
    > W czerwcu 2017 r. Sąd Okręgowy w Warszawie w wyroku *zaocznym* orzekł,
    > że Tomasz Lis musi przeprosić Krystynę Pawłowicz i wypłacić jej
    > zadośćuczynienie w wysokości 40 tys. zł za tekst "Bulterierka
    > Prezesa". Od tego orzeczenia sprzeciw zgłosił naczelny Newsweeka, ale
    > warszawski sąd okręgowy odrzucił go argumentując, że został złożony po

    Wyrok zaoczny i apelacja po terminie? Ktoś rzuci się linkiem na
    prawniczo znaczące szczegółowe rozwinięcie tych punktów?

    40_000 to niby nie 500_000 ale ja jakoś się nie palę do bardzo różnych
    standardów. Czy u Lisa chodziło o polecony z potwierdzeniem odbioru
    (przez żonę)?

    P.S. Trzy lata w trybie zaocznym i z odrzuconą apelacją?
    Kolejny dowód że naprawdę żyjemy w wolnej Polsce ;-)

    --
    A. Filip