  • 1. Data: 2002-02-22 21:58:24
    Temat: Szukam aktow oskarzenia
    Od: "Mziel Insky" <m...@w...pl>

    Potrzebuje aktow oskarzenia dla mojej dziewczyny. Studiuje prawo i sama ma
    problemy zeby znalezc. Pomyslalem ze moze w sieci cos bedzie ale
    wyszukiwarki nie bardzo chcialy mi pomoc - same informacje o aktach
    oskarzenia, zadnych przykladow, prawdziwych ani fikcyjnych. Przeszukalem tez
    pl.soc.prawo przez google ale nic nie znalazlem. Jezeli wiecie gdzie cos
    takiego jest w sieci to prosze o pomoc.
    Z gory dziekuje, pozdrawiam - Mziel Insky

  • 2. Data: 2002-02-23 11:30:50
    Temat: Re: Szukam aktow oskarzenia
    Od: d...@k...net.pl (Daddies)

> [...]
    > takiego jest w sieci to prosze o pomoc.
    > Z gory dziekuje, pozdrawiam - Mziel Insky

    No problem - wyjdz wieczorem na miasto - zrob pare kioskow. Albo - jesli
    znasz sie na linuksie zrob kilka wlaman na serwery rzadowe. Po pewnym czasie
    sami Ci przysla (albo dorecza do aresztu sledczego) odpis najprawdziwszego
    fachowego aktu oskarzenia - ktory mozesz podarowac swojej dziewczynie :)
    Pozdrawiam

    ---
    Przylacz sie do nas! Niezapomniane wrazenia z antywiruswej akcji!
    ---

  • 3. Data: 2002-02-25 12:47:50
    Od: Piotr Szkudlarek <s...@w...com.pl>

    Niech przeczyta art. 61 Konstytucji i idzie do Prokuratury albo do sadu wydzial
    karny.

    Piotr