  • 1. Data: 2002-02-22 21:45:33
    Temat: Sad "Grodzki"
    Od: "Irek" <i...@k...pl>

    Witam
    Mialem taka dziwna sytuacje. Mianowicie zatrzymali mnie gliniarze i chcieli
    wystawic mandat. Nie zgodzilem sie wiec powiedzieli mi ze teraz sa tylko
    sady grodzkie i musza sporzadzic przesluchanie ale na komendzie. Dalej sie
    nie zgodzilem wiec umowilismy sie ze podjade do nich jak bede mial czas. W
    zwiazku z tym moje pytania:
    1. Czy nie mozna sporzadzic takiego raportu w samochodzie i czy ja musze sie
    zgodzic zeby z nimi jechac na komisariat?
    2. nic im nie podpisywalem to teraz czy moge sie wypiac na to wszystko czy
    raczej powinienem sie stawic na to spotkanie (umowa ustna - zadnych
    papierkowych zobowiazan) - chodzi mi tutaj o forme prawna a nie ludzka.
    Dzieki.
    IRek

  • 2. Data: 2002-02-23 04:10:22
    Temat: Re: Sad "Grodzki"
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Irek" <i...@k...pl> napisał w wiadomości news:3c76bc41$1@news.vogel.pl...
> [...]
    > raczej powinienem sie stawic na to spotkanie (umowa ustna - zadnych
    > papierkowych zobowiazan) - chodzi mi tutaj o forme prawna a nie ludzka.

    Jak sie nie stawisz dostaniesz wezwanie a jesli i to olejesz to wysla wniosek bez
    twojego przesluchania.

    Leszek

  • 3. Data: 2002-02-23 06:25:41
    Od: "Irek" <i...@k...pl>

    > Jak sie nie stawisz dostaniesz wezwanie a jesli i to olejesz to wysla
    wniosek bez
    > twojego przesluchania.

    Ale chyba mieli cos wypelnic w radiowozie, a poniewaz nie mieli formularzy
    to nic nie wypelniali tylko zapisal w notesie. Nigdzie im nic nie
    podpisywalem ze przyjade do nich.

  • 4. Data: 2002-02-23 10:59:12
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Ale chyba mieli cos wypelnic w radiowozie, a poniewaz nie mieli formularzy
    > to nic nie wypelniali tylko zapisal w notesie. Nigdzie im nic nie
    > podpisywalem ze przyjade do nich.

    Słuchaj ! W Sądzie też nic nie podpisujesz, a jednak Twoje zeznania sie liczą.
    Tak samo oni wypełnią protokół i jeśli było ich tam 2-3 a ty sam to możesz im
    skoczyć, bo Sąd uwierzy im a nie Tobie. A jak dostaniesz wezwanie w celu
    ustalenia czy popełniono wykroczenie to musisz się stawić, obojętne czy coś im
    podpisałeś, obiecałeś ustanie czy też w ogóle nic nie wiesz o sprawie. Jest to
    obowiązek wynikający z kodeksu post. w sprawach o wykroczenia - jest na
    prawo.hoga.pl - poczytaj !