  • 1. Data: 2003-01-07 07:48:29
    Temat: Szkoły języków obcych - kwestie prawne ???
    Od: "Sosik" <p...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    proszę o informacje jakie wymagania prawno-administracyjne musi spełniać
    szkoła języków obcych (nowo otwierana).

    Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki,

    pozdrawiam i dziękuję
    Przemysław Sosiński

  • 2. Data: 2003-01-07 07:49:35
    Temat: Re: Szkołyjęzyków obcych - kwestie prawne ???
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-01-07 08:58:06
    Od: "Sosik" <p...@w...pl>

    > prawo oświatowe
    > prawo działalności gospodarczej
    >
    > ponadto,
    > zezwolenia wielu służb (straż pożarną pamiętam :) )

    dziekuje za szybką odpowiedź,

    raczej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, prawdopodobnie inna
    forma wymagała by zbyt skomplikowanych procedur.

    właśnie o szczegółowe informacje dotyczace ew. wymagań: straży poż.,
    sanepidu, oświetlenia pomieszczeń, ilosci toalet na 1000 uczniów :))) - mi
    najbardziej chodzi, jestem inżynierem budownictwa, wiec ogólne wymagania
    dotyczące szkół nie sa mi obce - ale co jest z małą szkółką, dla powiedzmy
    100 osób, z 4 lektorami, dwoma pomieszczeniami, sekretariatem ?